Ga naar inhoud

Nieuwe multimedia laptop

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn laptop is reeds 5 jaar oud en is aan vervanging toe. Ik ga de laptop vooral gebruiken om liedjes af te spelen, ik ben namelijk DJ xD. Voor de rest zal ik de laptop gebruiken om websites aan te passen (Dreamweaver).

Welke kunnen jullie mij aanraden? Liefst geen Acer omdat ik hierover gehoord heb dat ze niet zo goed zijn (klopt dit?). Ik zou een max budget willen uitgeven van €600.

Voor de rest zou ik graag nog een antwoord willen op volgende vragen:

Wat zijn tegenwoordig de minimum specificaties om je laptop goed te laten 'draaien' qua:

- Ram geheugen?

- Processor?

Bedankt

aangepast door JorenWillems
Link naar reactie
Delen op andere sites

ALTERNATE - BUILDERS - Notebooks - ASUS K73SD-TY107V-BE i3-2350

Sony VAIO E Series VPC-EH2F1E @ Azerty

MSI CX640 457NL @ Azerty

Dit zijn er een paar, maar het zou handig zijn als je wat meer info kan geven over wat je verwacht. Hoe groot wil je het scherm?

---------- Post toegevoegd om 11:12 ---------- Vorige post was om 11:08 ----------

Voor de rest zou ik graag nog een antwoord willen op volgende vragen:

Wat zijn tegenwoordig de minimum specificaties om je laptop goed te laten 'draaien' qua:

- Ram geheugen?

- Processor?

Bedankt

4GB Ram is voldoende, 8GB is beter maar meer is overbodig.

En van Processor, gelijk welke i3/i5/i7 Intel is ruim voldoende, of een AMD Phenom II

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo'n fan van HP en Acer. Slechte ervaring gehad met beiden en beiden hebben ook niet zo'n goede reputatie.

En deze laptop heeft geen dedicated videokaart dus ik zou niet durven spreken van een multimedia laptop, eerder een business model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo'n fan van HP en Acer. Slechte ervaring gehad met beiden en beiden hebben ook niet zo'n goede reputatie.

En deze laptop heeft geen dedicated videokaart dus ik zou niet durven spreken van een multimedia laptop, eerder een business model.

Wat is dat?

:hmmmm:

aangepast door JorenWillems
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat? :hmmmm:

---------- Post toegevoegd om 13:13 ---------- Vorige post was om 13:09 ----------

Deze dan?

ACER Aspire 7750-2434G50MN :: Tones.be

Dedicated videokaart is een volwaardige videokaart, bij die HP en die ACER die jij voorstelde zit maar een soort tussenoplossing videokaart.

En ik dacht dat je liefst geen Acer had...?

Ik zou mijn laptop niet bij tones.be kopen omdat ze wat duurder zijn dan andere webshops.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.