Ga naar inhoud

Chemist

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een aantal symbolen die niet in Office staan, bijvoorbeeld het ''is gelijk aan''- teken(= met een ^ erboven).

Kan ik ergens misschien een patch ofzo downloaden hiervoor? Ik ben ook nog op zoek naar andere symbolen die vaak worden gebruikt bij exacte vakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het zal wel niet de snelste manier zijn, maar je kan dat symbool invoeren door via bureauaccessoires systeemwerkset speciale tekens te nemen, en dan bij arial in die hele lijst te zoeken naar dat teken (heeft 2261 qua unicode). Klik dat teken aan, selecteren klikken en dan kopieren.

Normaal kan je dergelijke codes ook ingeven met je alt ingedrukt te houden & dan het nummer, maar ik vermoed dat 2261 de verkeerde type code is want dan komt er namelijk een ander teken te voorschijn).

Als je veel werkt met dergelijke mathematische vergelijkingen zou je eens moeten kijken naar een LaTeX pakket, dat is qua tekstverwerking bij wetenschappelijkere papers echt schitterend, daar kan office totaal niet tegen op (maar het is wel iets moeilijker om aanleren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.