Ga naar inhoud

Wat??? :'(

Gast

Aanbevolen berichten

PC is terug zoals jullie al wisten maar nu, nog geen week later KRIJG IK WEERAL BSOD!!!!

Hoe is dit mogelijk????????

Ik heb het HEEL druk met verschillende projecten die ik al eens heb uitgesteld en nu weeer?!

---------- Post toegevoegd om 20:52 ---------- Vorige post was om 20:42 ----------

suggesties wat te doen?? terug naar de winkel dan maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is terug zoals jullie al wisten maar nu, nog geen week later KRIJG IK WEERAL BSOD!!!!

Hoe is dit mogelijk????????

Ik heb het HEEL druk met verschillende projecten die ik al eens heb uitgesteld en nu weeer?!

suggesties wat te doen?? terug naar de winkel dan maar?

Lijkt me de enige zinnige oplossing ! Moet in je herstelwaarborg van de vorige keer vallen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff... prutsers, -_- enig idee waar het aan kan liggen? misschien kan ik het dan aan hun melden. Ik krijg BSOD meestal als ik mijn video's render in after effects (zware taak voor de processor + Ram geheugen) daarom dacht ik dat het daaraan lag. Wat denk jij?? ik heb ook een dumpfile en bluescreenview :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag altijd de gegevens van bluescreenview posten.

Misschien zien we iets wat naar de oorzaak leid.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bug check string: PFN_LIST_CORRUPT

Bug check code: 0x0000004e

Caused by driver: ntoskrnl.exe

Parameter 1: 00000000'00000099

Parameter 2: 00000000'000a49ca

Parameter 3: 00000000'00000002

Parameter 4: 00000000'000a499c

Screenie :)

http://i.imgur.com/95ESr.png

Tot nu toe 1x gecrashed, toen ik videos aan het renderen was in after effects. gistere avond rond 8uur ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de page file (swap file of virtueel geheugen).

Probeer eens het virtueel geheugen uit te schakelen en dan de pc herstarten.

Het kan zijn dat je dan een zekere traagheid ondervind.

Na het herstarten schakel je het virtueel geheugen weer in en laat het door windows beheren.

Herstart de pc opnieuw en kijk wat het resultaat is als je weer video's gaat renderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal veroorzaakt het uitschakelen van het virtuele geheugen geen crashes maar je kan wel vertragingen vaststellen bij het gebruik van de pc.

Dit kan geen kwaad omdat we het onmiddellijk weer inschakelen.

Ga naar Configuratiescherm - Systeem en beveiliging - Systeem en klik op geavanceerde systeeminstellingen.

Bij prestaties klik je op instellingen.

Klik op de tab geavanceerd en dan op wijzigen.

Doe bovenaan het vinkje weg bij wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren.

Klik dan op het rondje bij geen wisselbestand en klik op instellen.

Bij de vraag klik je op ja en sluit alle vensters weer af met OK.

Herstart de pc.

Volg dan opnieuw de weg om het virtuele geheugen in te stellen.

Zet bovenaan het vinkje bij wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren.

Sluit alle vensters weer af met OK.

Herstart de pc.

Kijk of het nu beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh jah sorry :) de oude PC is dus terug op zolder omdat de nieuwe terug is van reparatie en we gaan hem binnen brengen om te laten maken, ik sluit de topic wel even.

Tot nu toe geen BSOD meer, als ik er weer krijg zal ik het even laten weten, de post sluiten en dan naar de winkel gaan ^^

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.