Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien hoort deze vraag hier niet thuis maar toch: heeft iemand ervaring met bedrijven die jouw pc overnemen en de fouten herstellen c.q. je problemen oplossen? Lang geleden gebruikte ik daarvoor een Amerikaanse site maar daarvan ben ik helaas de naam kwijt (want dat werkte feilloos).

willem

Geplaatst:

Ik zou zo geen bedrijf weten die dat doet. Je moet ook wel veel vertrouwen hebben in dat bedrijf, op dat moment kunnen ze alles met jouw pc doen. Maar wij zijn hier om je te helpen als je problemen hebt! :top: Als je iemand kent die veel verstand van pc's heeft kan je dat wel doen via Teamviewer.

Geplaatst:

Gerjann,

Ik heb er wel een paar gegoogled maar juist omdat die jongens je pc overnemen zou ik willen weten of ze betrouwbaar zijn. Maar misschien weet jij/weten jullie de oplossing: een paar weken geleden is Windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn desktop. Sinds een paar dagen werken de windows updates en de security essentials updates niet meer (eerst ging dat prima). Ik heb alle raadgevingen op de microsoft sites opgevolgd maar ho maar.

Kun jij met teamviewer eens bij mij kijken of doen jullie dat niet?

willem

Geplaatst:

Wij doen in principe niet aan "hulp op afstand" door iemands pc over te nemen maar het posten van tips en instructies hier op het forum is ook een vorm van "hulp op afstand".

Als het slechts sinds enkele dagen is dat de updates niet meer werken, kan je misschien met systeemherstel teruggaan naar een herstelpunt van enkele dagen geleden toen de updates nog wel werkten.

Kan/wil je dat eens proberen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.