Ga naar inhoud

problemen google + draadloos internet

angel_21

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

100% voltooid

"Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden."

---------- Post toegevoegd om 13:34 ---------- Vorige post was om 13:32 ----------

Ik hoop dat dat positief is?

---------- Post toegevoegd om 13:44 ---------- Vorige post was om 13:34 ----------

Ik heb trouwens ook al scans uitgevoerd met bitdefender, superantispyware - free edition, ccleaner, autoruns van microsoft, fixit en microsoft safety scanner uitgevoerd. Hielp allemaal niets :(. Internet settings heb ik al verschillende keren naar de oorspronkelijke staat hersteld.

---------- Post toegevoegd om 13:46 ---------- Vorige post was om 13:44 ----------

En spybot search and destroy heb ik ook gebruikt, net zoals pc tools threat removal tool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad positief nieuws.

We gaan toch nog een extra scan doen.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

• Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de link klik om te lezen hoe ik alle antivirus enz kan uitschakelen, krijg ik niets te zien. Het tabblad blijft laden op 'bleepingcomputer.com' (dat ligt waarschijnlijk aan mijn pc hoor)

---------- Post toegevoegd om 14:23 ---------- Vorige post was om 14:17 ----------

Dus, ik heb combofix op mijn bureaublad geinstalleerd. Ik heb erop geklikt, en ongeveer halverwege de scan krijg ik deze foutmelding:

fout bij het schrijven naar bestand: C:\32788R22FWJFW\license\iexplore.exe

klik op afbreken om de installatie te stoppen, opnieuw om het opnieuw te proberen of negeren om dit bestand over te slaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je Bitdefender gebruikt.

BIT DEFENDER

• Double click on the system icon for Bit Defender.
  • When the Bit Defender window appears, move mouse arrow to the left side and click >> Virus Shield.
  • Move mouse arrow to the black check by Virus Shield is enabled and click.
  • The black works will change to red, >> Virus Shield is disabled.
  • Move mouse arrow to the top right corner and click the down arrows.
  • Bit Defender is now inactive.
  • To enable Bit Defender, do the same steps except click to enable.

---------- Post toegevoegd om 14:27 ---------- Vorige post was om 14:24 ----------

Dus, ik heb combofix op mijn bureaublad geinstalleerd. Ik heb erop geklikt, en ongeveer halverwege de scan krijg ik deze foutmelding:

fout bij het schrijven naar bestand: C:\32788R22FWJFW\license\iexplore.exe

klik op afbreken om de installatie te stoppen, opnieuw om het opnieuw te proberen of negeren om dit bestand over te slaan

Klik eerst op opnieuw en als het nog niet wil lukken, klik dan op negeren.

Meld bij het plaatsen van het logje dan wel welek bestande zijn "overgeslagen" ten gevolge van deze foutmelding zodat wij daar kunnen rekening mee houden bij de analyse van het logje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx =)

Nu eens opnieuw beginnen scannen

---------- Post toegevoegd om 14:29 ---------- Vorige post was om 14:28 ----------

Ok. Ik heb het programma opnieuw opmgestart. Hij pakt alles uit, en dan sluit het automatisch af. Dat is alles?

---------- Post toegevoegd om 14:42 ---------- Vorige post was om 14:29 ----------

Ik weet al hoe het komt. Nu zegt hij dat ik mcafee moet uitschakelen. Alleen heb ik dat programma al een tijdje geleden verwijderd. Maar bepaalde componenten zijn blijkbaar nog actief. Tips hoe ik die moet uitschakelen? ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop "McAfee SiteAdvisor Service" en druk op Enter.

Tik in: sc delete "McAfee SiteAdvisor Service" en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Kijk eens bij C:\Program Files of C:\Program Files (x86) en verwijder daar de map mcafee

Start Hijackthis op. Klik met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

O2 - BHO: (no name) - AutorunsDisabled - (no file)

O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll

O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll

O4 - HKCU\..\Run: [feaaz] C:\Users\Angel\feaaz.exe /C

O4 - Startup: AutorunsDisabled

O18 - Protocol: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll

O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Plaats dan een nieuw logje en probeer combofix nogmaals uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

---> Tik in: sc stop "McAfee SiteAdvisor Service" en druk op Enter.

Als ik deze stap probeer, komt er op "controleservice mislukt 1062, de service is niet gestart"

---------- Post toegevoegd om 15:36 ---------- Vorige post was om 15:35 ----------

Mag ik dan 'delete' proberen?

Of blijven er dan nog restjes achter?

---------- Post toegevoegd om 15:38 ---------- Vorige post was om 15:36 ----------

Pff, ik krijg altijd maar foutmeldingen, en weinig websites werken nog op mijn laptop =(

Hopelijk leiden jullie mij naar de verlossing (in elk geval iedereen al bedankt voor de reacties en hulp)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop "McAfee SiteAdvisor Service" en druk op Enter.

Tik in: sc delete "McAfee SiteAdvisor Service" en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Lukt het om de fix met hijackthis uit te voeren?

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Klik met rechts op mvps.bat en kies voor “uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.