Ga naar inhoud

Microfoon

tim521

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vrees dat er een probleem is met de microfoon ingang van je PC

Kan je het volgende eens doen ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het logje staat de microfoon normaal vermeld, dus het zou al echt een fysiek hardware probleem moten zijn zoals een slacht contact.

Deze tip is van een collega :

Je kan misschien nog een afbeelding vragen van het tabblad opnemen via start-> configuratiescherm-> geluid.

Dit om zeker te zijn dat de microfoon wel als standaard staat.

[ATTACH=CONFIG]15377[/ATTACH]

Normaal krijg je ook een popup berichtje als je iets inplugt in een van de jacks ... Gebeurd dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat popup gebeurd niet, omdat ooit iemand dat heeft uitgezet :P dus dat er geen popup meer komt dan.

Maar als ik ze insteek gaat voor 1 sec. de geluidsbalk omhoog en dan weer omlaag als ik hem inplug :P (de geluidsbalk bij volume mixer).

en de afbeelding van tabblad opnemen: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/12/26/7f70e7f0acbd1486d3adfd32ad8bead5/Naamloos.png

post-21355-1417704695,0779_thumb.jpg

aangepast door tim521
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.