Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem op mijn laptop. Bij apparaten en printers staat er bij mn laptop een uitroeptekentje. Ik wil die problemen oplossen door probleem oplossing te starten. Het probleem is dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd daarvoor. Maar dan gaat ie het probleem oplossen maar dan komt er te staan dat er geen stuurprogramma gevonden kan worden. Kan iemand mij hierbij helpen?

Geplaatst:

En bij welk apparaat in het venster "apparaten en printer" staat het uitroepteken?

Geef indien mogelijk merk, model en modelnummer door.

Geef ook door of je een 32 of 64 bit versie van windows gebruikt.

Geplaatst:
Kijk eens bij apparaatbeheer of daar gele driehoeken of rode x en staan bij sommige apparaten.

Als die er staan, maak er dan een afbeelding van en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Apparaatbeheer vindt je via start dan configuratiescherm.

Geplaatst:

Nu is de vraag over welk apparaat gaat het?

Als je met de rechtermuisknop op het bewuste apparaat klikt en dan eigenschappen kiest kan je dan zien waar het over gaat, of zien op welke aansluiting het zit?

Geplaatst:

ACPI betekent "Advanced configuration and power interface" volgens mij. Hoe dat kan of moet opgelost raken laat ik over aan de hardware kenners.

Zodra ze online zijn,helpen ze je verder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.