Ga naar inhoud

[OPGELOST] Norton 360

maxime

Aanbevolen berichten

Heb je er voor betaald, dan zal je er mee moeten leren leven. Norton is nu eenmaal een virusscanner die bekend staat om een ongeremd en overdreven gebruik van systeembronnen en je PC dus trager maakt. Daar zit je dus mee ... en er is helaas geen enkele instelling die dat zal kunnen veranderen.

Heb je hem gratis of als proef gedownload zou ik meteen zeggen : weg met die boel. Er zijn heel wat alternatieven (zowel betalend als free) die kwalitatief minstens even goed of beter zijn en die veel minder vragen van je systeem. Dus hangt de beslissing hierover een beetje af van je persoonlijke situatie.

Hou ons op de hoogte wat je ermee hebt uitgespookt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er niet voor betaalt hebt zou ik hem er af gooien(zoals Kape al zei)

Maar Norton laat veel sporen achter op je PC dus kan je best een tooltje downen om het helemaal te verwijderen:

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe

En dan kan je best een gratis ant-virusscanners downloaden.

Ik ben grote fan van AVG of Antivir:

AVGFree:

AVG Free Advisor - Installation files & documentation

Antivir:

Avira AntiVir PersonalEdition Classic - Reviews and free Avira AntiVir PersonalEdition Classic downloads at Download.com

En dan nog ant-spyware zoals S&D of Ad-Aware.

S&D:

Spybot - Search & Destroy - Reviews and free Spybot - Search & Destroy downloads at Download.com

Ad-Aware:

Ad-Aware 2007 - Reviews and free Ad-Aware 2007 downloads at Download.com

Download wel maar 1 anti-spyware en 1 antivirus!

En als je dat hebt gedaan ben je vrij van Norton maar toch goed beschermt en gratis!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er inderdaad voor betaald en het enige wat ik zal kunnen doen is gans de boel eraf zwieren.
ou je daar dan niet mee wachten tot je eerste jaar vervallen is ? Het kost toch wat om het dan maar zo overboord te zwieren. Of is de traagheid zoooo erg ?
Zou U mij soms iets anders kunnen aanraden die even goed (??) is?
De suggesties voor de gratis AVG of Antivir van Aarondk1 zijn prima voor normaal gebruik van de PC op het net. En wil je toch persé opnieuw betalen dan lijken NOD32 en ESET wel algemeen aanvaard als kwalitatief sterk en weinig systeemvretend. Al hou ik het persoonlijk al jaren zonder problemen bij de - betalende - AVG Pro. Maar dat is een individuele keuze, natuurlijk ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.