Ga naar inhoud

LAN-verbinding maken met range extender

markjantjuh

Aanbevolen berichten

Yo,

ik ben lekker bezig mijn nieuwe internet verbinding in te stellen en er het maximale uit te halen. Nu had ik het volgende probleem:

- Met gamen ging mijn ping steeds prima maar ging het ineens heel erg omhoog: af en toe valt internet heel even weg.

Dit wil ik oplossen door op mijn laptop een Lan-verbinding te maken, en voor de huisgenoten een draadloze verbinding. Nu stuit ik dus op het volgende probleem:

- mijn laptop pakt de Lan-verbinding niet. Hij geeft aan dat het een onbekend, openbaar netwerk is. Net viel daardoor het draadloze netwerk volledig uit waardoor ik de range extender opnieuw moest instellen.

Gegevens:

Router: KPN Experia Box

Range extender: Sitecom Wl-330

Laptop: hp pavilion dv6 1420-ed

Intel Core 2 Duo 2.20 GHz T4400

3 GB RAM

Ati mobility HD 4530

Ik sluit het lan-netwerk aan op de range extender, is dat goed of moet het echt op de router(anders kan het namelijk niet)?

Is het überhaupt mogelijk de range extender LAN-netwerk en draadloos netwerk uit te geven?

Alvast bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.