Ga naar inhoud

geen beeld na nieuw mobo


niels baclaine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

hey azerty heeft mij gecontacteerd wat nu ?

Beste Niels Baclaine,

Wij hebben uw moederbord getest en geen defect kunnen vinden. Het moederbord geeft met onze testhardware gewoon beeld ook kunnen wij de bios instellen.

Mocht u een aanvulling op uw klacht hebben en wilt u dat wij daarop verder gaan testen dan is dit mogelijk, wij zien uw reactie dan graag per email tegemoet. U dient dan wel rekening te houden met de mogelijkheid dat er extra testkosten in rekening worden gebracht wanneer de klacht niet gevonden wordt. De extra testkosten bedragen dan 17,50 euro per half uur.

Doordat wij uw klacht naar aanleiding van uw klachtomschrijving niet hebben kunnen constateren, zijn wij genoodzaakt op dit moment testkosten in rekening te brengen, de testkosten bedragen 17,50 euro (mocht u willen dat wij verder gaan testen dan kunnen deze testkosten oplopen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er biepcodes te horen tijdens het opstarten?

Heb je je monitor al eens geprobeerd op de onboard grafische kaart?

Krijg je dan wel beeld?

Op de onboard aansluitingen geeft hij ook geen beeld.

Ik heb geen speaker op mijn mobo steken en weet ook niet waar ik ze kan krijgen .

Bij azerty hebben ze dus alleen je moederbord getest en niet je algehele configuratie wat wel spijtig is natuurlijk ,als je het nieuw gekocht hebt moet er normaal ergens in de doos nog een speaker zitten hoor.(klein cilindertje met twee draadjes)

daar zeggen ze dat je mobo in orde is en dat dus je onboard grafische aansluiting zou moeten werken ,heb je je scherm al eens op een andere computer geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aj ja dat ziet er niet goed uit Niels ,koelpasta is geleidend matriaal bestaat uit zink/zilver dus er zou wel het een en ander in je cpu kunnen zijn stukgegaan en hoe je hem op de onderzijde kunt reinigen daar heb ik echt geen idee van want eigenlijk alles wat je doet aan de onderzijde kan tot beschadeging leiden.

Hopelijk weet er iemand raad om de onderzijde te reinigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je het merk nog van de koelpasta die je gebruikt hebt?

Je kunt tussen de pinnetjes afhankelijk van de koelpasta die je gebruikt hebt proberen met een klein borsteltje (geen kunststof)

de restjes te verwijderen. Eventueel houd je de processor vast met de pinnetjes naar beneden en duw je het borsteltje regelmatig in een alcohol oplossing.

Dit is een echt monnikenwerk en doe het vooral heel voorzichtig.

De pc waar je deze processor uit hebt, als deze nog werkte en je hebt deze nog te beschikking kan je de processor altijd op dat moederbord proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.