Ga naar inhoud

foutbericht VPN client Cisco System

melody1

Aanbevolen berichten

Beste helper,

Alvast hartelijk bedankt voor het antwoord in begrijpelijke taal. Ik ga maandag in contact met mijn bedrijf die mij waarschijnlijk een verouderde versie van Cisco heeft geleverd (5.0.00.0340). Op mijn hulpvraag kreeg ik het advies in Google te zoeken naar de oplossing. Als het is opgelost laat ik het u weten. Alvast bedankt.

vriendelijke groet,

Melody1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste helper,

Heb inmiddels een nieuwere versie Cisco vpn client van mijn provider de UvA gedownload. Toen ik opnieuwe ging installeren kwam ik er toevallig achter dat het een latere versie was. Het downloaden ging volgens plan maar bij het starten van vpn client kwam de volgende fout Error 56 The Cisco System. Ik heb al een en ander uitgezocht en begreep dat een cvpnd.exe bestand juist moet zijn. Bij mij staan alleen bij Systeem alle vinkjes op groen. Bij administrator is alles grijs. Moet ik daar soms iets aan veranderen. Ik weet niet op de eerste fout 442 nog bestaat.

Alvast bedankt, Melody1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows 7 volgens mij 64 bit. Ik heb ook 64 bit gedownload, 32 bit was ook mogelijk, die heb ik niet gekozen. Ik heb op de vpn map met rechtermuisknop Eigenschappen - uitvoeren als administrator aangeklikt maar dat helpt ook niet. Voor een vrouw van 72 wordt deze materie wel erg moeilijk. Ik ben goed in databases maken maar van het binnenste van de computer heb ik weinig verstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat er een probleem is met de Cisco Easy Connect onder Windows 7 64 bit. Voor zover ik kan terugvinden wordt alleen de 32 bit versie van Windows ondersteund.

Er is blijkbaar geen andere optie dan ofwel overstappen op Anytime connect (maar dat heeft blijkbaar ook een heleboel implicaties) ofwel naar Windows 7 32 bit gaan. Probleem daar is dat u uw PC waarschijnlijk volledig zal moeten herinstalleren aangezien u geen "upgrade" kunt doen tussen 64 en 32 bits versies.

Ik zou u aanraden om voordat u dit overweegt contact op te nemen met Cisco of de organisatie waarvoor u de VPN gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet te geloven ik heb het zelf opgelost, hoe weet ik niet eens precies meer. Urenlang van alles over computersysteem gelezen op internet. Met uitvoeren heb ik service.msc ingetypt. Bij Cisco systems stond uitvoeren automatisch, toen heb ik opnieuw starten aangeklikt en vpn startte op. Daarna kon ik de rest installeren. Het werkt dus op windows 7 64 bit. Het gaat zo snel dat ik niet eens door had dat ik op de externe schijf zat. Misschien lukt dit bij anderen ook. Bedankt voor alle hulp.

Melody1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.