Ga naar inhoud

Paginanummering inhoudsopgave word klopt niet

ps1986

Aanbevolen berichten

Ben bezig met een afstudeerscriptie in office 2007. Na het invoegen van de inhoudsopgave blijkt de paginanummering hierin niet overeen te komen met de nummeringen in de voetteksten van de diverse secties.

Heb van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.....

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt Pieter

aangepast door ps1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste pagina's zijn niet voorzien van nummering, i.v.m. de eisen van de opleiding.

De 3e tot en met 7e pagina zijn voorzien van romeinse nummering, daarna gewone nummering, die in verschillende secties doorloopt. In het document zijn ook blanco pagina's zonder nummering ingevoegd. Dus pagina tekst + nummer, blanco zonder nummer, pagina tekst + nummer, blanco zonder nummer etc. Om en om dus.

De links kunnen me helaas niet verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De links in de cursus heb ik gezien, echter verderop kan ik ook geen antwoord vinden.. Heb overigens op internet ook 2 uur gezocht.

De bedoeling is dat Word in de inhoudsopgave de nummering van de voetteksten weergeeft in plaats van de document paginanummers...

Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hoe je dit probleem moet oplossen, dat weet ik helaas ook niet. Ik weet niet of je het via de computer moet inleveren, maar anders is een mogelijkheid misschien om er verschillende bestanden van te maken, waar je de paginanummers per sectie apart voor instelt. Het is wat onhandiger, maar de paginanummers zijn dan in ieder geval in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkt de paginanummering hierin niet overeen te komen met de nummeringen in de voetteksten van de diverse secties.

Wat bedoelt u precies? U neemt dus ook de voetteksten op in je inhoudsopgave? Bv. op pagina 333 staat een voettekst, maar de inhoudsopgave geeft een heel ander paginanummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.