Ga naar inhoud

HP scanjet 3500cc serie

anton1953

Aanbevolen berichten

Onlangs kreeg ik mijn PC niet meer goed opgestart. Hij bleef continu steeds opnieuw opstarten.

Ik heb daarom opnieuw windows geinstalleerd. Nadien waren veel snelkoppelingen met daaraangekoppelde software verdwenen. o.a de software voor mijn HP scanjet 3500c.

Ik heb het originele programma dat bij de scanner geleverd is, daarom opnieuw moeten installeren.

Echter wat ik ook probeer de snelkoppeling weigert het programma op te starten.:thumpdown:

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hpgs2wnd.exe HP Share-to-Web software.

hpgs2wnf.exe HP Share-to-Web software.

hpqdirec.exe HP Director application.

Dus deze 3 'killen'(proces beeïndigen) en dan weer HP software opstarten.

Wat je ook kan doen is om alle dingen van HP die meestarten uit te zetten:

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.

Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje 15214d1323354314-standaardtekst-soluto-soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.

Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.

Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.

Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle aansluitingen opnieuw gecontroleerd en in orde bevonden!

Gelezen op HP-site dat probleem bij herinstalleren van windows kan ontstaan. Zij hebben een upgrate voor dit probleem, welke ik inmiddels heb gedownload en geinstallaleerd. Resultaat: Inderdaad werkt de snelkoppeling op het buroblad nu weer.

Echter nu krijg ik de volgende melding: "fout tijdens het communiceren met het scanapparaat. Sluit het apparaat correct aan en probeer het opnieuw". Dit terwijl de scanner goed is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarom opnieuw windows geinstalleerd. Nadien waren veel snelkoppelingen met daaraangekoppelde software verdwenen. o.a de software voor mijn HP scanjet 3500c.

Als je een clean installatie doet, staat er normaler wijze geen enkele snelkoppeling meer op je bureaublad van software die je voordien geïnstalleerd had.

Hoe Windows XP opnieuw hoort geïnstalleerd te worden ka je hier lezen.

Heb je Windows XP geïnstalleerd met een installatie cd van XP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.