Ga naar inhoud

Blauw scherm

reddevel

Aanbevolen berichten

Ik zou de uitgebreide geheugentest uitvoeren zoals Jurgen reeds voorstelde.

Je kan er ook voor kiezen om een uitgebreidere en meer betrouwbare test te doen met MemTest+. Deze test neemt wel heel wat meer tijd in beslag en kan je best een paar keer herhalen. Hier kan je een handleiding vinden.

Deze test wordt volledig vanop de cd uitgevoerd en windows kan dus geen roet in het eten gooien. De test is ook grondeiger dan deze van windows zelf. Je ziet ook tijdens de test reeds of er fouten gevonden zijn zodat je het einde niet hoeft af te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hier nog een bleu screen van21/12;

• bug check string: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
  • bug check code: 0x00000050
  • caused by driver:aswSP.SYS
  • de 4 parameters:
    Parameter 1: fffff880`6b79303a
    Parameter 2: 00000000`00000001
    Parameter 3: fffff800`05e0ce96
    Parameter 4: 00000000`00000005

Enkel Parameter 3 is hier veranderd, geheugentest met Memtest86 word vanavond uitgevoerd en op deze vraag;

Er staat wel bij vermeld dat een Hotfix is voor in mijn geval Vista 64 Bit Service pack 1, en hier is het 64 Bit Service Pack 2. Mag dit evenzeer geïnstalleerd worden???

heb ik nog geen antwoord opgehad kan ik deze nu installeren of niet want volgens de uitleg die je daar vind zou er in service pack 2 een nieuwe hotfix zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal memtest eventueel vannacht nogmaals laten draaien en wat de .dmp bestanden betreft heb ik er momenteel geen meer maar bij het volgende bluescreen zet ik het .dmp bestandje hier neer. Is er trouwens een andere mogelijkheid om achter de resultaten te komen van Memtest86 zoiets als een logbestand en zo ja waar kan ik dat dan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.