Ga naar inhoud

Kan link in e-mail niet openen

sjefstijnen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een week een nieuwe Medion AKOYA P5361D met daarop W7 Home Premium en Office 2010 waarvan ik Outlook 2010 gebruik voor mijn mails. Plots constateer ik dat ik links in e-mails niet kan openenen als Systeem bescherming. Op internet worden diverse oplossingen geboden, echter kan in mapopties "bestandstypypes"

niet aanklikken omdat dit er niet is.

Rigoreuze oplossing is systeem recovery, maar eerst wacht ik op een oplossing van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb probleem opgelost. Ergens op een forum geeft iemand aan dat verwijderen Google Chrome de schuldige kan zijn, doordat deze slordig zijn zaken opruimd bij verwijderen. Dus heb ik Google chrome geherinstalleerd, en via Extra--internetopties--prpgrammas--daar aangegeven dat IE mijn standaard browser is. En ziedaar, het werkt zowaar.

Sjef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het plaatsen van de oplossing.:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.