Ga naar inhoud

harde schijf zonder windows herstellen

anatool

Aanbevolen berichten

ik ben in bezit van 2 harde schijfen,1ntje waar window xp op zit...en 1ntje in reserve...maar die reserve heb ik helemaal gewist...maar ook alles...vraag mij af hoe ik windows erop terug kan installeren...een windws schijf heb ik helaas niet...bios is eveneens uitgewist...is het nog mogelijk om deze schijf te herinstalleren?

dank u bij voorbaat anatool!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik niet mijn 2de schijf klonen ofzo? ik heb tevens mijn productnummer...is er echt geen oplossing?

---------- Post toegevoegd om 17:15 ---------- Vorige post was om 17:07 ----------

mag zelfs linux opstaan,heb een image schijfje gedownload ...ubuntu maar hij doet het niet :-(

---------- Post toegevoegd om 17:24 ---------- Vorige post was om 17:15 ----------

heb net gebeld naar de pc boer,hij zou stuk zijn mijn 2de schijf...zal mij 1ntje in ocassie moeten aanschaffen...sorry wist niet dat hij stuk was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.