Ga naar inhoud

welke PC heb ik nodig

Nikkel

Aanbevolen berichten

1. Mijn bedoeling is om de PC professioneel te gebruiken! Wat ik er vooral mee wil doen is Office: word, Excel, outlook. Dan is het nog de bedoeling om een website up to date houden.

2. Budget: €800,-

3. Liefst al een vooraf samengestelde computer.

4. Niet overlokken.

5. Niet upgraden.

6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? Geen mening.

7. Niet zelf assembleren.

8. Wel een besturingssysteem aangezien het een pc is voor professionele doeleinden

9. Zelf installeren, daarmee wil ik zeggen dat het niet nodig is om office te instaleren, dit kan ik ook doen.

10. Geen voorkeur, zolang het een mooie, functionele behuizing is.

11. Geen randapparatuur nodig.

Kunnen jullie hier iets mee?

Alvast bedankt!

Nikkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Het is gewoon om te weten waar ik moet naar kijken voor wat ik nodig heb.

Ik ben al naar een winkel geweest en ze raden mij een HP Elite 7300E MT i5-2400 4GB 1TB aan. (voor word en excel bestanden op te slaan is dit toch tamelijk veel zeker?) Zeer duur toestel van 1200€ met BTW en met office 2010 home and business.

Heb ik dat nodig om mijn mijn office te laten draaien en om een webbrouwser te openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat voldoende een I3?

8 tot 12 gb aan ram gegeugen, ok

Heb ik nog een extra grafische kaart nodig?

Bestaat er een pc dat voldoet aan deze dingen?

Een i3 cpu is meer dan voldoende voor wat jij er mee wil doen. 4GB ram is ook ruim voldoende, en je hebt geen extra grafische kaart nodig.

deze pc is goed genoeg en kost 500€

en deze heeft een ruime overschot voor in de toekomst (8GB ram, 2TB HDD, AMD FX-6100) en kost 650€

Ik zie niet in waarom je nog meer zou uitgeven.

aangepast door cibi
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.