Ga naar inhoud

Gratis fotobewerkings programma

jetske

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ,

Ik zoek een nederlandstalig fotobewerkingsprogramma .

Heb vroeger met foto filter gewerkt waar ik wel te vreden over was .

Maar hoe het komt weet ik niet maar krijg hem niet meer gedownload .

Ben dan met zoeken op gimp gestoten ben op de site van gimp geweest daar de nederlandse versie gedownload alles ging goed maar het was ingepakt dus ik uit pakken en er staat nergens een link bij voor het programma zelf het zijn alleen maar tools .

weet niet wat ik fout doe .

Hebben jullie mss raad voor me .

Of hebben jullie een leuk niet al te moeilijk nederlandstalige programma wat foto's kan bewerken voor me .

Groetjes jets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blijkbaar had ik dus de verkeerde of mss dat ik de nederlandse tool geinstaleerd had en niet het programma zelf weet het zelf niet . Heb jou link genomen en alles piko bello en ook nog in het nerderlands .

Nu nog er leren mee werken is niet zo eenvoudig zie ik .

Bestaan er mss bestanden hoe werk ik met gimp of van die lesjes gelijk ik al gezien heb voor psp .

Bedankt alvast voor je reactie

GROETJES JETS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooo dank jullie wel daar kan ik al een heel eind mee verder .

Ben al wat gaan testen en wat is dit veel moeilijker dan fotofilter zeg .

Hoop dat ik het eens onder de knie ga krijgen omdat het wel een heel leuk programma lijkt .

Maar aldoende leerd men hé .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat we je hebben kunnen helpen!

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.