Ga naar inhoud

blue screen

Deathsniper

Aanbevolen berichten

Hey ik heb dus last van random blue screen bij het spelen van games kan zijn na 1H of bv 5+H dan ineens krijg ik een bluescreen ik zal even de info geven die bluescreen viewer geeft. :

Bug Check String : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Bug Check Code : 0x00000050

Caused By Driver : dxgmms1.sys

Parameter 1 : fffff89f`ffffffd8

Parameter 2 :00000000`00000001

Parameter 3 :fffff880`09373b63

Parameter 4 :00000000`00000005

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze fout kan zowel door het geheugen als door een fout op de harde schijf.

Als je meerdere blue screens hebt gehad, geef dan eens de informatie zoals hierboven maar dan voor de laatste 10. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij. Als je er geen 10 hebt, geef ze dan maar allemaal.

Misschien komt er dan een patroon naar boven waar we iets kunnen mee beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog 1 andere heb laatste tijd niet zoveel meer games gespeeld.

Bug Check String : Empty

Bug Check Code : 0x00000124

Caused By Driver :hal.dll

Parameter 1 : 00000000`00000000

Parameter 2 :fffffa80`06b9e028

Parameter 3 :00000000`be000000

Parameter 4 :00000000`00800400

in het rood staat ook nog ntoskrnl.exe dit was wel van 30/11/2011

u had het ook over geheugen fout ik heb wel al 6+maand mijn geheugen overclocked maar het is pas sinds 1maand dat ik deze screens krijg.

aangepast door Deathsniper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bug Check Code : 0x00000124 wordt veroorzaakt door een onherstelbare hardware fout.

u had het ook over geheugen fout ik heb wel al 6+maand mijn geheugen overclocked maar het is pas sinds 1maand dat ik deze screens krijg.
Toch denk ik dat dit de oorzaak is van je probleem.

Overclocken kan een tijd goed gaan maar vroeg of laat gaat het mis.

Doe eens een grondige geheugentest met het overclockte geheugen.

Hoe je dit aanpakt, kan je lezen in de handleiding http://www.pc-helpforum.be/f300/memtest86-geheugencontrole-37000/#post243842

Als je fouten krijgt, zet dan het geheugen terug op zijn normale waarden en doe de test opnieuw.

Zelfs als je geen fouten krijgt op het overclockte geheugen zou ik het geheugen terugzetten naar de normale waarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok heb intussen het geheugen terug op Auto gezet verder ben ik nog vergeten te melden dat mijn PSU op sommige momenten tijdens games,HD vids tog heel hard begin te draaien ik heb zo de indruk dat mijn PSU het aan het begeven is kan het ook daardoor zijn dat ik bluescreen krijg soms lijkt het namelijk of ik op een vliegveld sta xD zal mijn specs effe geven

CPU : i7 920 3.2ghz.

PSU : 600Watt weet niet welk merk ik vermoed slecht

GPU:ATI RADEON 6950HD 2gb

6gb Ram Kingston

Antec Twelve Hundred Case.

Mouse : Razer Lachesis

Mousepad: Razer Destructor

Keyboard : Razer BlackWidow Ultimate

HeadSet: Razer Megalodon 7.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.