Ga naar inhoud

Medion Tablet connecteert niet


jorimon

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb sinds een weekje de Medion Lifetab tablet. Maar als ik hem aansluit op de pc gebeurd er weinig. Hij heeft achter stuurprogramma's gevraagd. Deze heb ik van de site van Medion gehaald en geïnstalleerd maar nu zie ik wel een verwisselbare schijf maar daar blijft het ook bij. Ik kan deze niet openen ofzo.

Hoe kan ik dit oplossen? De tablet draait op Android.

Ik heb deze ook op mijn win 7 pc geprobeerd en daar is geen probleem om hem te koppelen en bestanden over te kunnen zetten enzo.

Hopelijk weten jullie nog raad!

Joris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tablet in de pc stopt zal er rechtsonderin op je tablet één of twee icoontjes komen te staan. Klik eens op één van de twee, één is waarschijnlijk usb debugging en die andere om je tablet met de pc te verbinden of alleen op te laden. Klik op die tweede optie, dan komt er een venster met een groen Androidpoppetje en een klikbaar blokje waar op staat iets van: zet usb-verbinding aan. dan zou het moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gerjann,

Ik heb een pc met windows xp, maar ik heb gisteren even kunnen proberen met een pc met 7 en daar gaat het inderdaad zonder enige problemen, en kan ik ook de file-explorer gebruiken om door de tablet te gaan. Maar bij de xp ziet hij hem enkel als een verwisselbare schijf en daar kan ik ook nog niet in. Op de Tablet komt dan ook geen icoontje van usb ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, dan komt er bij onbekende hardware MTP te staan.

Ik heb de drivers al reeds van de site van Medion afgehaald en geïnstalleerd. Maar geeft weinig effect.

Ik heb zojuist ook de USB-debugging mode eens opgezet dan komt er terug opnieuw om nieuwe hardware te installeren. Maar daar pakt hij de drivers die op de site van medion staan niet voor aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je na aanschaf van de Medion Lifetec alle downloads van Medion uitgevoerd?

Hij ondersteund dan Windows XP, Windows Vista (32 en 64 bits), en Windows 7 (32 en 64 bits)

Heb je de download afgebroken dan raad ik je aan de rest in te drukken midden onder.

Zorg wel dat de accu van de tablet vol is voordat je deze actie uitvoert.

Daarna komt de tablet mnet de vraag alle downloads uit te voeren. Klik dan op JA

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.