Ga naar inhoud

Medion start niet op


matabiak

Aanbevolen berichten

Beste bollebozen,

Het is simpel: mijn Medion Akoya (desktop) P3610D start na ruim een jaar eenvoudigweg niet meer op. Wel normaal voeding, normaal koelinggeluid en vaste schijf geluid, maar geen doorstart naar Windows7. Monitor is OK. Een tijdje deed hij het nog na veel gepruts aan de startknop. In die periode kreeg ik bij Medion het advies om het antivirus programma te deïnstalleren. Dit weekend heb ik per email-formulier de vraag bij Medion neergelegd, maar vrees dat ik gedurende de feestdagen geen antwoord meer krijg.

Ik heb nu het bewijs dat er meer aan de hand is. Aanvankelijk startte de machine normaal toen ik Norton Internet Security 2011 eraf had gedaan, maar daarna heb ik uiteraard een ander antivirusprog. erop geplaatst. Avira leverde dezelfde problemen op. Ook die er weer afgehaald. Vanmorgen startte de PC ook niet meer op ZONDER antivirusprogramma. Ik heb hem uitgezet met de voedingsknop achteraan.

Weet iemand van jullie raad?

Het ding is nog in de garantieperiode, maar ik wil hem niet zo lang missen... :embarassed:

Anybody?

Bvb mijn grote dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Ik krijg helemaal niks op het scherm. Ik hoor de bekende beep, daarna alleen de fan en de vaste schijf draaien. (Medion was altijd al luidruchtig.) Ik aarzel om de recovery te doen omdat ik zoveel speciale software voor slechtziendheid heb geïnstalleerd. Moet alles weer opnieuw. Ik heb een heel klein beetje hoop dat Medion me kan helpen zonder alles te wissen. Ik zit nog op hun reactie te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.