Ga naar inhoud

hoe moet ik een cd maken om windows xp home te instaleren

De jong

Aanbevolen berichten

hallo

ik wil graag een cd maken om windows xp home te instaleren. ik ben al bezig geweest maar de pc ziet hem niet als ik oopstart maar wel als ik via dezecomputer er naartoe gaat maar als ik het zo wil instaleren en hij start opnieuw op krijg ik een foutmelding met stop de windows xp home cd in een cd stadion nu werk hij nog wel maar ik zal graag zo een cd maken want die heb ik niet. kan dit en hoe?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er geen recoverycd bij je computer zodat je je computer kunt terugzetten naar fabrieksinstellingen?

ik ben al bezig geweest

Wat hebt u al ondernomen om zo'n cd te maken? Geef de sites op die je hiervoor bezocht hebt zodat we je misschien kunnen verder helpen. Hoe (website?) hebt u het ISO bestand verkregen van Windows xp om zo'n cd te maken?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb deze pc een keer gekregen en ik heb op verschilende sites gezocht.

Kleeft er een sticker van windows xp op de computer met de registratiecode van xp?

ik heb op verschilende sites gezocht. ik heb die bestanden uitgepakt op een cd of gecopieerd. hoe het instaleren moet weet ik wel maar ik heb geeen cd.

We hebben dan die sites nodig om je te kunnen helpen. Desnoods kan je die per privébericht toesturen. Je moet de gemaakte cd ook bootable maken! (die optie aanvinken voor het branden van de cd)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet meer op welke site ik heb gezocht want hij gooit elke dag mijn geschiedenis eruit. maar ik dank wel dat ik het goede heb gedownload maar hoe ik het op de cd moet zetten weet ik niet goed. weet jij toevallig een programmatje waar dat makkelijk mee kan, en ik heb het stikertje want die zit op de zijkant van de pc kast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk hebt u het verkeerd gebrand.

Wat is de naam van het bestand dat u hebt gedownload?

Opgelet: zelfs al hebt u de registratiecode van xp op de pc plakken, is het nog steeds illegaal om zelf een volledige windows xp cd te maken.

aangepast door kape
suggestie ISO verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste De Jong,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van een OS is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

KAPE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.