Ga naar inhoud

update windows

mobrie

Aanbevolen berichten

Hallo.

IK heb onlangs mijn computers geüpdatet van Windows vista naar Windows 7 nu heb ik een probleem op 2 computers dat Windows update iedere keer fout 80072f78 aan geeft.

Ik heb al van alles geprobeerd om dit goed te krijgen ook fixit maar niets helpt ik heb zelf microsoft een email gestuurd maar daar krijg ik ook geen antwoord op

Hopelijk weet iemand hier antwoord op

Met vriendelijke groet Mobrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Mobrie,

Zoals 'k kan lezen heb je meer dan één pc overgezet naar Windows 7?! Heb jij dan een dvd aangekocht met meerdere licenties of betreft het hier een illegale versie? In het laatste geval zal niemand jou kunnen helpen,hier niet en bij Microsoft zeker niet!

'k Ga ervan uit dat het legaal is dan denk 'k dat je van vooraf aan moet beginnen of Clarkie en Kurt moeten een andere mening of oplossing hebben.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je deze melding bij specifieke updates ?...dan graag een vermelding van de KB-nummers (Knowledge Base).

Worden de updates geïnstalleerd via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) ?...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates en kijk of de updates op deze manier lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mobrie,

Het was zeker niet om je vals te beschuldigen enkel om meer info te krijgen en om bepaalde zaken uit te sluiten!

Zo kunnen Clarkie,Asus en Kurt je beter helpen!:adore:

Amicale groeten.

Correos.:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.