Ga naar inhoud

PC te luid


Flow.

Aanbevolen berichten

Mijn PC is nogal luid en ik zou graag iets aanschaffen om het beestje te verzachten. Na wat werk op het internet en met ccc ben ik nog tot geen uitkomst gekomen. Kan iemand me een voorstel doen van wat ik zou moeten aanschaffen om het storende geluid te verhelpen. (het is de fan die nogal hard draait.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn specs

Besturingssysteem

MS Windows 7 Home Premium 64-bit

Processor

Intel Core i5 2500K

RAM

8,00 GB

Moederbord

MSI P67A-GD65

Graphics

AMD Radeon HD 6900 Series

Harde schijven

977GB SAMSUNG SAMSUNG HD103SJ

Optische schijven

Optiarc DVD

Ik hoor een zeer luide zoem. Vroeger gebruikte ik een SSD schijf als boot-schijf maar die heeft het begeven. Toen heb ik simpelweg hem vervangen met de opslagschijf en sindsdien is hij luid- zeer luid. Wat kan ik doen??

aangepast door Flow.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin eens met uitblazen, misschien dat de fan zo hard moet draaien omdat er stof tussen zit.

Om stof op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

id

hallo gerjan ik had even tussen door een kleine vraag voor me zelf ik weet niet of dat hier mag maar bij deze

is zo een lucht druk bus schadelijk voor je eigen gezondheid? zo ja wat dan precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.