Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mij enkele dagen terug een Takara MiD70 aangekocht (bij Carrefour).

Heb deze gekozen omdat deze een navigatiesysteem heeft, ook omdat die dus maar 199,- euro gekost heeft.

Nu probeerde ik Flash Player te installeren op de tablet maar blijkt dat dat niet lukt, ik kan het downloaden maar de .APK wil niet installeren.

Weet iemand de oorzaak hiervan? En misschien ook een oplossing?

Ik hoop van wel!

Alvast bedankt,

Kevin

Geplaatst:
Probeer je de flash player uit de market te downloaden of van een andere locatie?

android market staat er niet op, heb de .APK van 1 mobile market proberen te halen, afhalen werkt perfect maar het installeren dus niet.

Heb het ook van 2 andere locaties proberen af te halen, maar helaas.. weer hetzelfde probleem.

Geplaatst:

Ik heb hier het bestandje genaamd Adobe_Flash_Player_11.1.111.5.apk

Als ik die open vraagt het dus "Wilt u deze toepassing installeren?"

Als ik dan op installeren druk begint die dus degelijk met "installeren" maar na enkele seconden komt er op

"Toepassing niet geïnstalleerd".

Enige wat ik dan nog kan doen is op "Gereed" drukken.

En daarna sluit het dus weer af, en is Flash Player dus niet geïnstalleerd.

Geplaatst: (aangepast)

raar, heb deze geïnstalleerd.. Werkte nu wel.

Maar,

als ik mijn browser open en naar youtube ga (wou ik doen om te testen)

dan sluit mijn browser af..

Probeerde Opera Mobile Browser te openen en die sluit al meteen af zonder dat die helemaal geladen is..

EDIT:

Heb die Flash Player effe terug verwijderd en youtube laad terug (kan natuurlijk geen filmpjes kijken hé)

en Opera gaat ook terug open nu..

aangepast door Toyotex
Geplaatst:
Er is ook een Youtube app. Deze kan je waarschijnlijk ook op internet vinden ;)

Ja, die Youtube app heb ik al hoor, maar andere flash filmpjes/bestanden kan ik helaas niet zien in mijn browser en in dit is soms wel lastig vind ik.

Daarom zou ik graag een oplossing hiervoor vinden.

Bedankt voor je hulp tot hiertoe al!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.