Ga naar inhoud

grafieken in excel

tweety82be

Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand mij helpen?

Ik heb meerdere grafieken ingevoegd in een excel werkblad.

Telkens ik probeer af te drukken, drukt hij de tekst van de eerste grafiek niet af.

Als ik kopieer naar een nieuw werkblad en enkel de eerste grafiek er in plaats, wordt de tekst perfect afgedrukt.

Van het moment dat ik meerdere grafieken erin plaats, drukt hij de teksst niet meer af.

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweety82be,

Daar is zo een twee drie geen antwoord op te geven, Kun je de grafieken niet iets kleiner maken zodat ze beide met tekst op een Blad passen. Je kunt ook via afdruk voorbeeld de marges instellen van je afdrukbereik.

Als dat allemaal niet lukt, moet je eens een voorbeeldje posten.

Groet bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste bucky,

Bedankt voor uw reactie.

Ik vrees echter dat het niet aan de marges ligt.

Hieronder vind u een voorbeeld.

Als ik echter afdruk naar pdf, drukt hij de gegevens wel correct af. Ook op het afdrukvoorbeeld staat alles juist. Maar als ik hem dan doorstuur naar gelijk welke printer, verdwijnen de gegevens van de eerste grafiek.

Als ik enkel de eerste grafiek afdruk, staan de gegevens er ook op.

Bedankt!

[ATTACH]15424[/ATTACH]

scan grafieken.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt volgens mij inderdaad aan de printer instellingen.

Er zijn hier diverse documenten met grafieken en het is overal hetzelfde probleem. Dus kan het niet aan het bestand zelf liggen.

Ik moet zeggen. Gisteren zijn ze geweest van de computerfirma, en hebben ze updates gedaan. En sindsdien is er met elk bestand waar er een grafiek in staat een probleem.

We hebben dit dan wel onmiddellijk gemeld aan de computerfirma, maar zij vinden er ook geen antwoord op. :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.