Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC. En daar heb ik Windows Vista op geinstalleerd. En er zijn natuurlijk heel veel updates. Maar die updates installeren duurt echt heel lang. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:

Ja, ik stelde mn PC zelf samen en ik had nog een cd'tje liggen. Dat scheelt weer 100 euro'tjes ;). Maar ik heb het probleem al gevonden en dat was een taalpakket. Die deselecteerde ik en het werkte ;) maar toch bedankt.

Geplaatst:

Ja, gaat inderdaad over de zelfde PC. Ik heb alleen nu weer last van een update die heel erg lang duurt. Het is een Service Pack (van windows vista dus) En hij blijft hangen op: Downloading 1 update (0KB total, 0% complete)

Geplaatst:

Ik heb een paar weken geleden een recovery gedaan van een Vista-desktop waar SP1 nog niet in de recovery-partitie was opgenomen...we hadden idd meer dan 100 updates, maar da's eigenlijk wel perfect haalbaar op een aantal uur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.