Ga naar inhoud

Help ik kan mijn laptop niet opnieuw resetten

Gast Marscha

Aanbevolen berichten

Ik heb in December 2007 een Laptop gekocht. Omdat ik toen samen was met mijn ex heb ik er maar een gezamelijke naam van gemaakt. Deze relatie ging uit in 2009 en toen heb ik de gebruikersnaam veranderd in mn eigen naam. Niets aan de hand dus.

Tot ik mijn laptop gister onder het stof vandaan haal om hem weer eens in gebruik te nemen en hij het enorm sloom doet. Nou geen probleem, ik kan best een beetje goochelen en wilde dus dat ding maar geheel resetten, alle troep eraf!

Nu doet hij dat keurig maar vraagt hij ineens weer om onze gezamenlijke wachtwoord. Ik heb toen een wachtwoord ingegeven die ik nu na bijna 3 jaar echt niet meer weet... Maar als ik dan naar gebruikers ga in de pc dan zie ik toch echt alleen mijn naam die ik daarna had ingegeven en niet onze gezamenlijke naam.

Hoe ga ik dit oplossen? Ik heb net mijn ex gebeld maar hij zou het ook niet meer weten wat dat wachtwoord was. alle koosnaampjes of mogelijkheden hebben we allemaal afgelopen. Ik zit helemaal vast.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke doe dit :

Klik op de Start knop

Klik op "Uitvoeren"

Tik "control userpasswords2" (zonder de aanhalingstekens) in het invoerveld en klik op ok

Windows opent nu het gebruikersaccouts venster. In dit venster kan u de gebruiker die zijn of haar Windows wachtwoord vergeten is aanklikken en vervolgens klikt u op de knop "Wachtwoord opnieuw instellen". Klik dan op ok en in het gebruikersaccounts venster klikt u nogmaals op ok. U kan nu opnieuw aanmelden met het nieuwe paswoord.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.