Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt voor je advies. Ik heb het geprobeerd maar dan moet ik nog al wat verwijderen en ik ben niet zo'n expert. Ik ben bang dat het te gecompliceerd wordt.

Nogmaals dank.

• 3 weken later...
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dank U naar Moderator, ik blijf versteld staan van uw service. Maar helaas ik ben nog niet verder en ben maar geswitched naar Internet Explorer daar heb ik dat probleem niet. Jammer.

Geplaatst:

Dan lijkt de problematiek duidelijk verbonden te zijn met Firefox...heb je deze reeds volledig verwijderd en nadien opnieuw geïnstalleerd, zie ook bericht 30 van clarkie ?...

Geplaatst:

Ja, maar vooral alles wat moest worden verwijderd toen ik Cleaner uitvoerde. Dat was me te veel en ik ben onvoldoende "geschoold" om dat allemaal weer terug te krijgen. Daarom heb maar weer voor Internet Explorer gekozen voor de betreffende site.

Jammer.

Geplaatst:

Ja, maar vooral alles wat moest worden verwijderd toen ik Cleaner uitvoerde. Dat was me te veel en ik ben onvoldoende "geschoold" om dat allemaal weer terug te krijgen. Daarom heb maar weer voor Internet Explorer gekozen voor de betreffende site.

Jammer.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.