Ga naar inhoud

installer

Aanbevolen berichten

Gast Levi Canters
Geplaatst:

Hallo,

Als ik een programme wil verwijderen en nu juist ook bij het installeren van steam komt er op "u bent niet gemachtigd, neem contact op met systeembeheer."

Als ik dit google kom ik telkens uit op forums die zeggen .. wijzig uw accounttype naar administrator.

Maar dit is het administrator en ik heb maar één gebruikers account.

Wat moet ik doen?

Geplaatst:

Dat heb ik ook een keer gehad, ik heb toen gewoon een nieuw PC account aangemaakt en die ook administrator rechten gegeven.

Toen was alles weer over bij mij.

Dus als je het echt wil en je wilt een nieuw account aan maken, raad ik dat zeker aan!

Gast Levi Canters
Geplaatst:

Dit heb ik ook geprobeert.

Maar dit verhelpt het probleem nog steeds niet.

Ik ga verder blijven proberen, als er nog bedenkbare oplossingen zijn mag je die altijd posten.

Gast Levi Canters
Geplaatst:

De Revo installer werkt goed. op één na: de skype toolbar.

Voor de rest gaat het super gemakkelijk. bedankt alvast,

Ik heb nog een tweede probleem: Steam.

Ik heb al van anderen gehoord dat ze ook moeilijkheden hadden met het instaleren.

Is hier nog iets wat ik kan doen?

Geplaatst:

Klik eens met de rechter muisknop op het bestand om de installatie van steam te starten.

Kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator ofwel voor uitvoeren als ... en dan geef je in het volgende schermpje in dat je wil uitvoeren als administrator.

Gast Levi Canters
Geplaatst:

post-29859-1417704693,9702_thumb.jpgAls ik met de rechter muisknop op steam druk komt er dit op.

en dan lukt het ook niet. Ik kan bij steam nergens opdrukken: uitvoeren als , enkel openen met.

Gast Levi Canters
Geplaatst:

kan misschien een windows installer cleanup iets zijn?

Of gaat dat niets doen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.