Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het zou fijn als iemand me kan zeggen hoe het komt dat als ik een worddocument als bijlage wil versturen in Windows Mail - ik na 'verzenden' te hebben aangeklikt er een venster verschijnt waarop staat: kan bijlage niet vinden, wilt u toch verzenden?

als ik Ok klik dan staat mijn bericht wel bij UIT maar zonder bijlage.

Hoor het graag van een kenner

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Mijn excuses voor de late reactie.

Kunt u me even vertellen hoe u een bijlage toevoegd? Misschien doet u iets verkeerd.

Zorg er ook voor dat het word document niet meer open staat.

hier even nog even korte uitleg:

1. open windows mail:

2. klik op nieuw bericht

3. klik dan op het icoontje paperclip (bestand aan bericht toevoegen)

of u klik in het menu 'invoegen' op 'bijlage...'

4. u klikt het bestand aan dat u wenst in te voegen en kiest 'openen'

5. vervolledig uw email

6. klik op verzenden

Mvg karel

  • 2 weken later...
Geplaatst:

dit heb ik wel eens vaker gehoord dat dat niet gaat op een of andere vreemde manier

probeer eerst het word document eens in te pakken.

dit kan op de volgende manier:

1. druk met de rechtermuisknop op het bestand dat u wilt verzenden

2. ga dan met de muis over kopiëren naar en klik dan op gecomprimeerde map

3. als hij dan een melding geeft druk dan op OK

nu is er een ingepakt bestand in de map aangemaakt waar het bestand zich bevind

4. ga dan dezelfde stappen af die karel u heeft verteld, maar selecteer dan i.p.v. het word document, het ingepakte word document.

nu zal hij verstuurd worden, zonder dat uw virus scanner hem weghaald, en hopelijk ook niet uw E-mail programma

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.