Ga naar inhoud

USB Dj-controller

Druznar

Aanbevolen berichten

Even het probleem uit de doeken doen.

Ik heb in augustus een Numark Omni Control Dj-controller gekocht. Aanvankelijk geen enkel probleem tot eind oktober. Ik was m'n laptop wat aan het opkuisen en even daarna hadden we een kortsluiting. Niks aan de hand dacht ik, maar toen ik enkele dagen daarna wat plaatjes wou draaien bleek dat mengpaneel het niet meer te doen. Het gaat om een usb- controller met ingebouwde geluidskaart en ik dacht dat er dus na de kortsluiting een probleem met de hardware was ontstaan. Alle drivers waren immers correct geinstalleerd, windows herkende het apparaat en gaf de melding dat het correct functioneerde. Nu, na vandaag bij een support center te zijn langsgeweest blijkt dat er helemaal niets aan de hand is met die controller. Hij werkt perfect. Alle instellingen bij mij zijn dezelfde als bij het center en toch doet ie het niet bij mij. Eerder dan de kortsluiting ben ik het dus waarschijnlijk zelf die het probleem heeft veroorzaakt door wellicht iets te verwijderen wat niet mocht. De drivers van het toestel en de benodigde software (Traktor) zijn alvast correct geinstalleerd, de geluidskaart werkt ook, maar de buttons/controls op het paneel niet. Daarnet even dezelfde installatie uitgevoerd op de laptop van m'n vriendin en ook daar werkt ie. Ik ben zowat de wanhoop nabij om dat ding weer aan de praat te krijgen en hoop dat er mij hier iemand kan helpen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.