Ga naar inhoud

geen geluid uit laptop

geertmo

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een laptop medion MD 97900 die ik in 2006 heb aangekocht bij aldi.

Onlangs heb ik een deel nutteloze sofware verwijderd om een beetje meer plaats op mijn harde schijf te maken maar ik vrees dat ik een foutje heb gemaakt. Sederdien krijg ik geen geluid meer uit mijn laptop al staat alles bij mijn weten open. Bij het opstarten krijg ik altijd de melding 'nieuwe hardware gevonden PCI Device' de wizard vraagt om de hardware te downloaden. Als ik dit dan doe krijg ik de melding 'deze harware kan niet worden geinstaleerd omdat de benodigde hardware niet is gevonden'.

Kan er mij iemand helpen? Heeft het feit dat ik geen geluid krijg iets te maken met het ontbreken van PCI Device?

Waar kan ik de hardware ergens vinden ? (Liefst gratis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een screen (afbeelding) maken van je apparaatbeheer en die plaatsen in je volgend bericht.

Hoe je een afbeelding in een volgende bericht kan plaatsen lees je hier. ( klik erop)

Indien dat niet lukt, geef dan door bij welke apparaten een geel driehoekje staat.

Vermeld ook je MSN- nummer van je medion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.