Ga naar inhoud

Itunes

Wilhelm

Aanbevolen berichten

Beste mensen

Mijn probleem is volgens het forum opgelost. Helaas kan ik het antwoord niet vinden.

Ik heb windows vista 32 Bits

Een nieuwe ipod gekocht min probleem is:

Itunes geeft aan bij instaleren:

Probleem met windows installer-pakket een programma dat vereist is voor het voltooien van de instaltie

kan niet worden uitgevoert.

Het betrefd itunes 10.5.211

Oude itunes werkt wel maar geeft dan aan : moet nieuwste versie instaleren

Werkt dus niet met mijn nieuwe ipod (aller nieuwste)

Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.

Hartelijk dank gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is volgens het forum opgelost. Helaas kan ik het antwoord niet vinden.

Wat bedoel je daar mee?

Voer je de download uit vanaf deze site?(klik erop)

Kan je een screen maken van de foutmelding en die plaatsen in een volgend bericht?

Hoe je de screen maakt lees je hier.(klik erop)

Hoe je de afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de leden is het probleem opgelost

Ik kan echter het antwoord niet vinden

Itunes instaleren op mijn computer

De instalatie wordt onderbroken met de volgende melding

Heb een nieuwe ipod de laatste versie van itunes is vereist oude versie lukt wel maar kan mijn ipod dan niet gebruiken

post-29882-1417704694,1384_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder onderstaande software in de volgorde zoals vermeld via start -> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

1. iTunes
  2. QuickTime
  3. Apple Software Update
  4. Apple Mobile Device Support
  5. Bonjour
  6. Apple Application Support (iTunes 9 of hoger)

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan Itunes opnieuw via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet gelukt

Met de opmerking: Apple software update kon ik niet verwijderen in confscherm de rest wel.

Alles volgens lijstje afgewerkt daarna itunes opnieuw geprobeert te instaleren.

Kreeg dezelfde fout als eerst te zien

Krijg het er benauwd van.

Cleaner maar eenmaal gebruikt Zoals vermeld Apple software update kon ik niet verwijderen.

Bedankt voor het geduld Maar wat nu?

gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Selecteer Deze computer in het menu Start.
  2. Open Lokaal station (C:) in Computer of het station waarop uw programma's zijn geïnstalleerd.
  3. Open de map Program Files.
  4. Klik met de rechtermuisknop op de map Bonjour (indien deze voorkomt) en selecteer Verwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  5. Klik met de rechtermuisknop op de map iPod (indien deze voorkomt) en selecteer Verwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.Opmerking: volg de extra stappen aan het einde van dit artikel als u de waarschuwing "Kan iPodService.exe niet verwijderen: het is door iemand anders of door een programma in gebruik" ontvangt wanneer u deze map probeert te verwijderen.
  6. Klik met de rechtermuisknop op de map iTunes (indien deze voorkomt) en selecteer Verwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  7. Klik met de rechtermuisknop op de map QuickTime (indien deze voorkomt) en selecteerVerwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  8. Open de map Common files.
  9. Klik met de rechtermuisknop op de map Apple (indien deze voorkomt) en selecteer Verwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  10. Selecteer Deze computer in het menu Start.
  11. Open Lokaal station (C:) in Computer of het station waarop uw besturingssysteem is geïnstalleerd.
  12. Open de map Windows.
  13. Open de map System32.
  14. Klik met de rechtermuisknop op de map QuickTime (indien deze voorkomt) en selecteerVerwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  15. Klik met de rechtermuisknop op de map QuickTimeVR (indien deze voorkomt) en selecteerVerwijderen in het snelmenu. Kies Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van deze map te bevestigen.
  16. Klik met de rechtermuisknop op de prullenbak en kies Prullenbak leegmaken.

Volg deze stappen als het bericht "Kan iPodService.exe niet verwijderen: het is door iemand anders of door een programma in gebruik" wordt weergegeven wanneer u probeert de map iPod te verwijderen.

1. Controleer of iTunes en iPod Updater niet geopend zijn.
  2. Houd Ctrl-Alt-Delete ingedrukt. Selecteer Taakbeheer starten.
  3. Klik op het tabblad Processen.
  4. Zoek "iPodService.exe" in de lijst.
  5. Klik op "iPodService.exe" en selecteer Proces beëindigen.
  6. Sluit Taakbeheer af.

Bron: iTunes, QuickTime en andere softwareonderdelen verwijderen en opnieuw installeren in Windows XP

Probeer nu Itunes opnieuw te installeren via deze download.

Ook kan je eens kijken of een update van je Windows installer je verder helpt, klik hier.

aangepast door clarkie
link naar windows installer
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.