Ga naar inhoud

foto opslaan van google+

bluewhite85

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het lukt mij niet om een foto op te slaan van google+.

Via de rechtermuisknop gaat het alleszinds niet.

Ik weet nog dat er een trucje was om bv. een beveiligde foto op te slaan via de "bron" en daar te kijken naar een link waar img in voorkomt of zoiets maar dit lukt mij nu niet.

Iemand een oplossing?

Alvast Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar het lukt mij niet om options tevoorschijn laten komen.

Dit is mijn werkwijze:

1) In een album zie je alle foto's in het klein.

2) Ik klik op de foto die ik wil hebben.

3) De foto komt in het groot tevoorschijn. (Links de foto, rechts een kader waar je een opmerking kan plaatsen.

4) Rechts vanonder op de foto is er een klein kadertje met een schuin pijltje.

5) Als ik daar op klik verdwijnt de kader waar je een opmerking kan plaatsen en wordt de foto centraal gezet.

6) Ik zie vanonder nergens iets van options staan en als ik op de foto klik, verdwijnt de foto en komt de volgende foto van het album er op.

Wat ik er wel moet bijzeggen (mss in het begin te weinig info gegeven) is dat het wel niet mijn google plus account is.

Is het sowieso wel mogelijk om een foto op te slaan als het niet je eigen account is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord maar het is net opgelost.

Als ik heel vlug achter mekaar de linker- en rechtermuisknop indruk komt het normale venstertje tevoorschijn om een afbeelding op te slaan. Met de gewone rechtermuisknop lukte het mij nooit maar blijkbaar gaat het wel met de combinatie van de 2.

Mss nog 1 vraagje. Zou dit op dezelfde grootte worden opgeslaan (dus dezelfde kwaliteit) als wanneer het via options (download full size) wordt opgeslaan? De bedoeling is om deze foto op een groot doek te zetten om iemand te verrassen en ik wil deze foto in een zo goed mogelijke kwaliteit naar de fotograaf brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic mag dan gesloten worden. Ik neem aan dat ik gewoon op "markeer als OPGELOST" moet drukken?

Alleszinds bedankt voor de antwoorden!

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.