Ga naar inhoud

PC valt uit, zelfde voeding of een hogere?

nicojansen

Aanbevolen berichten

Ehh sorry, wat is de GPU dan? grafische kaart? Die er nu in zit heb ik er later ingezet omdat ik dit probleem al langer had en dacht dat het aan de grafische kaart lag! Ik krijg verder geen foutcodes door, de pc valt weg en start opnieuw op! Dit moet een gamer grafische kaart zijn! bedankt voor je reactie. groet nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb er toch een voeding ingezet van 450W .................. helaas, het euvel blijft, zoals jullie weten heb ik al een keer aangegeven dat ik er een andere grafische kaart had ingezet, asus eax1600 serie, deze heb ik op marktplaats gekocht, echter ik heb er geen cd(driver) bij gekregen, ik denk dus dat het hier aan ligt, echter ik kan maar niet de driver op internet downloaden!!! Is deze grafische kaart misschien niet geschikt voor vista?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het programma te kunnen gebruiken moet je over microsoft .net framework versie 2.0 beschikken

Hier is een stukje uit de release note van de catalyst display driver

Caution: The Catalyst™ software driver and the Catalyst™ Control

Center can be downloaded independently of each other. However, for

maximum stability and performance AMD recommends that both

components be updated from the same Catalyst™ release.

Caution: The Catalyst™ Control Center requires that the Microsoft

.NET Framework version 2.0 be installed. Without .NET version 2.0

installed, the Catalyst™ Control Center will not launch properly and

the user will see an error message

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet meer gelukt net framework te installeren, PC start nu op en aan het begin lees ik: Detect drives done, no drives found dan begint hij op te starten zie je nog heel even het windows icoon en stopt er dan helemaal mee ........ zucht!

Moet ik er dan een andere grafische kaart in doen? Moet ik zorgen dat de pc helemaal leeg word gemaakt en bijv. xp erop zetten?

Ik weet het helaas niet meer, iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.