Ga naar inhoud

Bluescreen bij spelen mw3


MW3_Player

Aanbevolen berichten

Hoi Dasle,

Ik heb dus gister de computer opnieuw geinstalleerd, en alle drivers er ook bij.

hij moederbord gaf gelijk al weer een hoge temperatuur aan van 88gr.

en hij viel ook weer uit tijdens het spelen van mw3, dus al het werk voor niets helaas.

ik heb even dat programma gedownload BIOS genaamd dit is wat er uit komt rollen:

Temperatures

Value Min Max

SYSTIN 29°C (84°F) 26°C (78°F) 29°C (84°F)

CPUTIN 87°C (185°F) 57°C (134°F) 89°C (192°F)

AUXTIN 45°C (113°F) 44°C (111°F) 51°C (122°F)

kan je daar misschien iets aan ontdekken?

aangepast door MW3_Player
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je het zo mooi moet kopieren die pagina zo als jij het hebt gedaan,dus dan type ik het wel even.

CPU geeft aan 34 gr

MB geeft 25 gr

CPU Fan geeft 1153 RPM aan.

ik zie dat CPU Fan bij jou velen malen hoger staat,

misschien is dat het probleem wel?

aangepast door MW3_Player
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan die temperaturen is in ieder geval niets mis mee :hmmmm: die zijn prima.

Dus blijkbaar word de sensor voor het uitlezen van de temperaturen door diverse programma's niet goed uitgelezen.

Dat de snelheid van de cpu koeler bij jou lager is afhankelijk van het soort koeler wat je gebruikt.

Je probleem kan veroorzaakt worden door een slechte compatibiliteit van een Nvidia driver met een onderdeel van MW3

De nieuwste driver is niet altijd beter, doe deze driver eens downgraden en kijk eens of dit helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja mooi dat er met die temperaturen niks mis mee is!

Dan ga ik nog wel even kijken naar een andere driver, heb ik trouwens ook al eens

geprobeerd. maar ik zal nog een keertje kijken, in ieder geval bedankt voor je hulp!

welke driver had jij dan in gedachten? ik heb de 1280MBGeForce GTX 570.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.