Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan heb je wel een redelijke kans van slagen als je een oudere driver probeert dat deze je probleem zou kunnen oplossen.

Dan kan wel even zoeken zijn.

Ook een game patch kan misschien iets oplossen.

Met Call of Duty: World at War had een vriend met een 8600GT niks dan problemen.

Ik met een 8800GT en dezelfde driver kon alles probleemloos spelen.

Het kan met de grafische drivers te maken hebben, maar het kan ook hardware gebonden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de onderkant vind je vaak een klein klepje waar het geheugen achter zit.

Haal de batterij uit je laptop en druk hierna meerdere keren op de start knop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem zelf een metalen waterleiding vast om je zelf te ontladen.

Open het klepje waar het geheugen achter zit en verwijder eens één geheugen latje.

Monteer het klepje van het geheugencompartiment, plaats je batterij terug en kijk eens of hij dan beeld geeft.

Lost dit niets op herhaal dan voorgaande en wissel de geheugen latjes.

Heb je dan wel beeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hoor in het begin het gewone geluid wat ie altijd maakt maar daarna is het stil. Naar ik hoor geen windows geluiden ofzo het zijn alleen de geluiden die mn pc zelf maakt. En alle lampjes branden ook gewoon. Monitor heb ik al geprobeerd, maar die geeft ook geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.