Ga naar inhoud

Link opent in een klein venster

odil

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

we hebben 2 dezelfde pc's gekocht, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw.

Beide pc's opende de snelkoppelingen in een klein venster maar met de tips die ik hier kreeg is het op de pc van mijn vrouw opgelost, enkel op mijn pc blijven de snelkoppelingen openen in een klein venster, het gaat om de snelkoppelingen die we zelf op het bureaublad hebben geplaatst zoals facebook, pc banking, eigen website, de snelkoppeling van computer, internet, e-mail... openen wel in een groot venster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik open facebook en ga ergens op een lege plaats staan met de cursor en dan klik ik met de rechtermuis en kies voor snalkoppeling maken, dan krijg ik een popup waar hij vraagt om een koppeling naar mijn bureau te plaatsen.

EDIT:

Kijk ik heb nu ook op deze manier een snelkoppeling gemaakt van dit forum en die opent wel in een groot venster???

Net even op de snelkoppeling van facebook geklikt en nu opent die ook in een groot venster.

Mischien heeft het met de cache te maken.

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.