Ga naar inhoud

internet explorer wil niet meer

nathalie73

Aanbevolen berichten

Als ik in Google iets ingeef komt dit tevoorschijn:

"internet explorer werkt niet meer

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer werkt.Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is."

en ik kan niks meer opzoeken.

Het is gekomen nadat ik problemen gehad heb met mijn laptop en recovery heb moeten doen.

Kunnen jullie mij helpen??

Heel erg bedankt

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Als bovenstaande niet helpt geef dan door om welke redenen je een recovery gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

bedankt voor de tip maar het lukt niet.Als ik op de link druk begint die wil te lopen maar blokkeert dan later.

Als ik het doe via extra-internet opties dan komt de pop-up wel maar de tabs zijn leeg er staat geen tekst in...

Als ik mijn taakbeheer open hetzelfde er staat geen tekst in de tabs.

mvg

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een samsung laptop en daar is een knop voor recovery.Ik heb gevraagd voor een herstel zonder mijn documenten te veranderen.

Maar nu als ik bv naar configuratiescherm ga en op internetopties klik dan krijg ik de pop-up maar ook zonder tekst erin net zoals taakbeheer daar staat ook geen tekst in.En als ik google komt er dus dat mijn internetexplorer niet werkt.Ik heb ook geprobeerd om internetexplorer 9 te downloaden maar dat lukt niet dan komt er terug dat internetexplorer niet werkt.

Ik kan wel in mijn browser een internetadres ingeven en dat lukt dan wel maar via google niks.

mvg

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nu als ik bv naar configuratiescherm ga en op internetopties klik dan krijg ik de pop-up maar ook zonder tekst erin net zoals taakbeheer daar staat ook geen tekst in.

Bedoel je het venster waarin je een startpagina kan plaatsen?

Typ de site die je standaard wil openen als IE opstart in het lege venster en klik dan op toepassen en OK.

post-23245-1417704694,8044_thumb.jpg

Voer voor alle zekerheid eens onderstaande uit:

We zullen eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit venster maar met alle vensters is hetzelfde probleem.Er staat geen tekst in de tabjes.Ook als ik probeer om hijackthis te downloaden staat er geen tekst dus weet ik niet op welk ballonnetje te drukken waar ja of nee staat.

Ik heb malware uitgevoerd en geen virussen gevonden.

mvg

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.