Ga naar inhoud

internet explorer wil niet meer

nathalie73

Aanbevolen berichten

De batterij was op en de laptop was uitgevallen en toen ik terug de stekker in het stopcontact stopte deed mijn laptop alsof dat ik hem helemaal moest opnieuw instellen.Toen heb ik op de recoveryknop geduwt en basisherstel gevraagd.Maar nu kan ik nergens meer tekst zien in de tabjes.Ik heb nu firefox ingesteld om te internetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geraak tot aan systeemherstel maar dan krijg ik dit,zie bijlage, dus terug geen tekst in de pop-up zodat ik niks kan zien en niet weet op welke tab te drukken.

Ik heb al een volledige recovery gedaan maar er is niks veranderd aan de toestand.bv heb ik ook spotify op mijn laptop staan en ook daar is alle tekst weg, alleen nog icoontjes. post-21352-1417704695,5359_thumb.jpg

Nathalie

post-21352-1417704695,5649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hallo

Ik heb mijn laptop terug binnengebracht waar ik hem 1 maand geleden had gekocht en de (incompetente)verkoper heeft me 1 week later mijn laptop teruggegeven met de melding dat er niks aan was en hij heeft alles terug op fabrieksniveau geplaatst.Mijn windows 2010 eraf gehaald...Gelukkig kon ik die terug installeren want ik had die via het werk gekocht met een code waardoor je die eigenlijk alleen maar 1 keer kunt installeren..

Maar er was duidelijk wel wat mis met mijn laptop maar voor die verkoper was de makkelijkste weg om gewoon alles terug op 0 te zetten..

Heel erg bedankt voor jullie inspanning in ieder geval!!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je "het verdict" meegeeft.

Best altijd zorgen dat je backups hebt van de belangrijke bestanden op je laptop zodat je die niet kwijt bent bij onverwachte situaties zoals deze.;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.