Ga naar inhoud

HELP! Afbeeldingen op SD kaart per ongeluk verwijderd

Gast Marscha

Aanbevolen berichten

(heb ze met mn domme hoofd verwijderd d.m.v. ctr+z en daarna zonder na te denken op enter gedrukt) Alle kerstfoto's van dit jaar stonden erop!:thumpdown: Ik heb met meerdere gratis recovery-programma's een aantal foto's weten te redden gelukkig maar er zijn nog wat foto's die ik niet kan openen (metname 1 hele leuke er tussen die ik zooo graag terug wil!)

Het recovery programma laat wel JPG files zien maar ik kan ze niet openen dan geeft hij aan dat de bestandsindeling niet door windows viewer ondersteund is of dat de meest recente updates niet zijn geinstalleerd. Nu heb ik ze geopend in photoshop en Paint maar ik krijg ook daar een foutmelding. Het is ook de nieuwste versie van windows viewer...

Kan iemand mij helpen voor de overige foto's of wellicht in iedergeval die ene foto? Ik weer ook precies het nr van welke foto ik nog mis...

Het was de eerste kerst met onze zoon :(

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De programma's werken helaas ook niet, geven hetzelfde resultaat, maar aangezien die beschadigd bestanden wel terug gevonden zijn en ze ook een bepaalde grootte hebben (5.28 MB) Moet er iets van over zijn dacht ik zo. Ik zit dus nu even te zoeken naar een programma dat jpg bestanden kan herstellen maar ik kan helaas niets vinden dat gratis is. Iemand hier een tip voor een programma waarmee je beschadigde jpg files kan herstellen?

Alvast heel erg bedankt.

(nogmaals het gaat hoofdzakelijk maar om 1 foto van mijn pasgeboren zoon dus als iemand denkt hem voor mij te kunnen herstellen kan hij/zij even mailen dan stuur ik hem op!)

aangepast door Marscha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens op het web gevonden dat het soms (gedeeltelijk lukt met Paint Shop Pro. Ik gebruik dit programma dus ik kan altijd wel een proberen voor je. Als je wil mailen klik dan op mijn naam en kies E-mail.

---------- Post toegevoegd om 21:30 ---------- Vorige post was om 21:28 ----------

Ik heb ergens op het web gevonden dat het soms (gedeeltelijk lukt met Paint Shop Pro. Ik gebruik dit programma dus ik kan altijd wel een proberen voor je. Als je wil mailen klik dan op mijn naam en kies E-mail. Je kan zo geen attachment sturen maar ik stuur je dan wel een reply zodat je rechtstreeks kan mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.