Ga naar inhoud

Microfoon werkt niet door...

jumperken

Aanbevolen berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik op het lege scherm klik kom ik het zelfde uit als clarkie.

En als ik rechtmuis doe op mijn micro dan komt erop:

-Spraakherkenning configureren

- Uitschakelen

- Uitgeschakkelde en niet uitgeschakelde apparaten weergeven

- niet aagesloten...

- Eigenschappen

---------- Post toegevoegd om 18:39 ---------- Vorige post was om 18:32 ----------

Clarkie weet jij soms hoe het komt dat als ik een audio bericht verstuur dat ik enkel geruis hoor?

aangepast door jumperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Test je microfoon eens door iets op te nemen via onderstaande methode en beluister achteraf het opgenomen geluid.

heb je nu ook enkel ruis?

• Klik achtereenvolgens op Start, Alle programma's, Bureau-accessoires en Geluidsrecorder.
  • Klik op Opname starten.
  • Klik op Opname stoppen om de opname te beëindigen.
  • Klik in het vak Bestandsnaam, typ een naam voor het bestand met het opgenomen geluid en klik vervolgens op Opslaan om het opgenomen geluid als geluidsbestand op te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met geluidrecorder hoor ik weer hetzelfde als ik in het begin hoorde.. Je hoort dat hij aan gaat maar dan hoor je niets meer en je hoort dat hij uit gaat.

- Misschien hebt u msn en kan ik het even doorzenden zodat u het zelf kunt horen want ik denk dat jullie het niet goed begrijpen. En ik kan het moeilijk uitleggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.