Ga naar inhoud

Microfoon werkt niet door...

jumperken

Aanbevolen berichten

Ik heb het gedownload zoals u hierboven vermelde.

Maar vorige keer had ik op uitvoeren geklikt niet op uitpakken waardoor het waarschijnlijk niet ging.

Maar voor wat is "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen"?

( Moet ik dat zo laten staan of weer aanpassen? Voor wat dient het juist?)

Nu heb ik nog micro's ofzo erbij gekregen. Ik zal u even foto's van tonen:

post-29934-1417704778,5656_thumb.jpg

post-29934-1417704778,508_thumb.jpg

post-29934-1417704778,5363_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Extensies voor bekende bestandstypen verbergen is een optie die helaas nog steeds door Windows is aangevinkt > dus de extensie word verborgen.

Ik zou het vinkje weg laten bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen zodat de extensies worden weergegeven.

Ik zal je ook in het kort uitleggen waarom.

Het gebeurt wel eens dat er virussen de ronde doen die hier misbruik van maken.

Zo kan een afbeelding, een Word bestand of een PDF bestand wel eens gebruikt worden hiervoor.

Ze maken er dan b.v Mijn foto.jpg.exe van, het icoon word aangepast en als je dan deze optie aangevinkt hebt zie jij het als Mijn foto.jpg en heb je niet in de gaten dan het in werkelijkheid om een uitvoerbaar bestand gaat of ook wel een executable genoemd vanwaar de extensie .exe

In werkelijkheid is het dan een kwaadaardig programma die je een hoop last gaat bezorgen als je er op dubbelklikt om de foto te bekijken en er in werkelijkheid een programma (malware) wordt geactiveerd.

Maar hoe is het nu met je microfoon gesteld, heb je deze nu werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.