Ga naar inhoud

E-mail komt 3x binnen in mijn mailbox

odil

Aanbevolen berichten

Ik zit met een vreemd probleem.

Ik heb nu 1 week een nieuwe laptop^met windows 7, voorheen werkte ik met vista.

Het mailprogramma is windows live mail en IE9, alles een beetje nieuw voor mij.

In het begin kwamen de mails normaal binnen maar sedert 2 dagen staat ze 3x in mijn mailbox en mijn vraag is of ik ergens kan aanpassen dat ik de mail terug maar 1x zie?

In het rood zie je hoe ik ze in het begin ontvangde

In het blauw komen ze nu sedert 2 dagen binnen.

Ik heb 3 telenet accounts maar daar ken het toch niet aan liggen, als ik op jacky.vdv een mail krijg dan mag hij niet ook aankomen op mijn andere accounts.

Zie deze link voor een printscreen:

PC Helpforum moderator bericht:
ik heb de link naar de afbeelding verwijderd omdat er e-mailadressen zichtbaar waren, die zouden wel eens gebruikt kunnen worden voor het versturen van spam
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 verschillende accounts aangemaakt via telenet wat ik op mijn oude laptop ook heb.

Op mijn oude laptop (vista) krijg ik ze maar 1x en op de nieuwe laptop (windows 7) ontvang ik ze onder elk account meerdere keren zoals te zien is op de printscreen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste voorkomende reden voor dit soort verschijnsel is dat de adressen geen aparte mailboxen zijn, maar "aliassen" van dezelfde box.

Een aparte mailbox heeft een eigen gebruiker en een eigen login en paswoord. Wat ik vreemd vind is dat je schrijft dat het pas na een paar dagen mis ging ?

Komt bij dat indien het om aliassen zou gaan je de berichten één keer in elke account zou krijgen en dan de optie "behoudt kopij op server" nog moeten aanstaan.

Het lijkt er dus sterk op dat het probleem iets te maken heeft met Live Mail. Heb je iets gewijzigd na die twee dagen of is er een update geweest ? Je kan eventueel eens kijken of je een herstelpunt kunt terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.