Ga naar inhoud

wat is er in godsnaam aan de hand


nickpruim

Aanbevolen berichten

hallo ik ben hier nieuw en weet niet meer wat ik moet doen. het probleem van mijn computer is dat elke keer als ik een spel speel (maakt niet uit welke) gaat mijn beeld helemaal door elkaar na een tijdje, (kleuren gaan door elkaar graphics zijn helemaal door de war. ik heb hier een aantal fotos hoe het er soms uit komt te zien na verloop van tijd. soms gebeurd het steeds vaker achter elkaar en dan heb ik er een hele dag geen last van. help aub ik weet niet waar dit aan ligt of hoe dit op te lossen is :Spost-29970-1417704698,2625_thumb.jpg

post-29970-1417704695,6533_thumb.jpg

post-29970-1417704698,1611_thumb.jpg

post-29970-1417704698,2169_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt een youtube filmpje of video wel correct afgespeeld of treed daar hetzelfde fenomeen op?

Je kan proberen om de driver van je grafische kaart te updaten. Voer onderstaande uit, zodat we je grafische kaart te weten komen en een locatie kunnen opgeven waar je de recentste driver kunt downloaden.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

sorry voor het late reageren ik kan youtube filmpjes en dergelijke wel gewoon afspelen zonder problemen, het ligt vooral als ik een spel speel. Soms is er niks aan de hand, maar het gebeurt steeds vaker dat dit probleem voorkomt. hierbij de link speccy.piriform.com/results/i25c1xzq0rTXpUVmLq48e2y

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.