Ga naar inhoud

pc werkt maar beeld heeft no signal

Gast stijnware

Aanbevolen berichten

Hallo,

dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn pc.

Ik heb een vista pc, die maakte erg veel lawaai.

dus heb ik hem gekuist maar mijn pa heeft hem er meegemoeid.

Het probleem:

De pc start zeker nog op, want ik hoor hem opstarten, het windowsgeluid kan je horen bij het opstarten door de speakers. Maar ik krijg geen beeld meer...

Heb al een andere monitor geprobeerd, andere kabels, videokaart eens uitgehaald en weer ingestoken.

maar niets helpt. zou het kunnen dat het aan de videokaart ligt ?

of kan er iemand mij helpen aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

danku voor de snelle reactie.

maar ik was aan het twijfelen, of het gelijk is welke grafische kaart je in de agp-poort steekt van het moederbord?

aangepast door stijnware
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er inderdaad op dat het aan de videokaart ligt, misschien kan je er even een andere lenen van iemand om eens te testen, of de jouwe in een andere PC ?

merci voor de snelle reactie,

ik was aan het twijfelen of je alle soorten grafische kaarten in het agp-slot wel mag steken ?

kan dat geen kwaad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt enkel agp kaarten in een agp slot steken ,maar je zult dus een andere pc moeten vinden van voor 2004 om dit te kunnen testen want hierna is Pcie op de markt gekomen en die krijg je zeker niet in een agp slot.

jaa maar ik zal er wel aangeraken, maar hoogstwaarschijnlijk ligt het gewoon aan de grafische kaart dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.