Ga naar inhoud

youtube loopt vast op mijn pc

JohnnybGoode

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, vind ik ook... een bedrijfje in een groot hok op een industrieterrein waar wel 8 man rondstruinen.. waar ik al zoiets van had.. waar doen die gasten het van>?

waarschijnlijk uit-de-hand-gelopen-hobby-pc-boeren?>

ik weet het echt niet, anders bel ik ze wel ff op in januari dan zijn ze terug van vakantie...

iig bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal ik zeker doen.. heb het ook nog even geprobeerd met Southpark)) hierbij loopt de pc ook vast maar start zelf weer op en vervolgens krijg ik te zien dat het systeem hersteld is van een ernstige fout.

Dit is het bericht wat er verschijnt:

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD]

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD]Technische informatie[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Foutbericht: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[h=2]Een probleem met uw your video device driver oplossen[/h]U krijgt deze fout wanneer een hardwareonderdeel in uw computer ervoor zorgt dat Windows onverwachts afsluit en opnieuw opstart. Dit is een ernstig probleem, dat meestal wordt aangeduid als een "stop-fout" of "blauw scherm".

U kunt het probleem op twee manieren proberen op te lossen. Als de eerste manier niet werkt, probeert u de tweede.

right.gifHet recentste stuurprogramma voor uw videokaart installeren

Controleer met Windows Update of er updates zijn en installeer deze.

1. globe16.pngwhite_gradient.pngKlik hier om naar de website Windows Update te gaan
  2. Klik op Aangepast als u wilt controleren of er beschikbare updates zijn.
  3. Klik in het linkerdeelvenster onder Selecteren op type op Hardware, optioneel. Selecteer de updates voor your video device driver, klik op Updates weergeven en installeren en klik vervolgens op Updates installeren.
    Opmerking
    We raden u aan alle essentiële updates te installeren. Deze updates verbeteren de beveiliging en stabiliteit van de computer.

Opmerkingen

• Als er geen bijgewerkte stuurprogramma''s worden vermeld in Windows Update, raden we u aan contact op te nemen met de fabrikant van de videokaart voor meer ondersteuning. Laat deze weten dat u een foutbericht hebt ontvangen met betrekking tot your video device driver en vraag of er updates voor dit product beschikbaar zijn.
  • Als er geen bijgewerkte stuurprogramma''s worden vermeld in Windows Update en u de naam van de fabrikant van de videokaart niet weet, raden we u aan contact op te nemen met de fabrikant van de computer voor meer informatie en ondersteuning.
    right.gifHoe vind ik mijn computerfabrikant?
    Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. Typ msinfo32 en klik vervolgens op OK. De fabrikant van uw computer staat in het rechterdeelvenster van het venster Systeeminformatie als de Systeemfabrikant vermeld.
    globe16.pngwhite_gradient.pngKlik om de contactgegevens van de meeste computerfabrikanten weer te geven

right.gifWat is een stuurprogramma?

Een stuurprogramma is software waardoor uw computer met hardware of apparaten kan communiceren. Zonder stuurprogramma''s werkt de hardware niet die u op uw computer aansluit, bijvoorbeeld een videokaart of een webcam.

right.gifVerlaag handmatig de hardwareversnelling voor uw videoadapter.

Hiermee wordt voorkomen dat het videostuurprogramma de hardware onjuist programmeert. Wel gaan de beeldschermfunctionaliteit en -prestaties hierdoor mogelijk enigszins achteruit.

1. Klik achtereenvolgens op Start en Configuratiescherm en dubbelklik op Beeldscherm.
  2. Open het tabblad Instellingen en klik op Geavanceerd.
  3. Open het tabblad Probleemoplossing, verplaats de schuifregelaar Hardwareversnelling naar Geen en schakel het selectievakje Gecombineerd schrijven inschakelen uit.
  4. Klik op OK en daarna nog eens op OK.

right.gifWat is een stuurprogramma?

Een stuurprogramma is software waardoor uw computer met hardware of apparaten kan communiceren. Zonder stuurprogramma''s werkt de hardware niet die u op uw computer aansluit, bijvoorbeeld een videokaart of een webcam.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

---------- Post toegevoegd om 16:21 ---------- Vorige post was om 16:20 ----------

heb zelf id. ook de nieuwste drivers van de videokaart gedownload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, dankzij het foutenrapport is het probleem nu opgelost! Ik heb handmatig de hardwareversnelling voor mijn videoadapter verlaagd. Ik moet nog even uitvinden of ik hem helemaal moet terugzetten of dat ik hem ook voor bijv. de helft kan verlagen; en evt. controleren of de beeldkwaliteit ook achteruit gaat. Wie er nog wat aan toe wil voegen mag is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hallo, omdat het probleem is verholpen heb ik het verder niet vermeld bij de verkoper, ik weet niet of dit verstandig is maar heb echter wel andere problemen met deze pc, al twee keer heeft de voeding het begeven maar ja dat terzijde. Voor twee honderd euro een nieuwe desktop pc tja dat is wel goedkoop, vraag is wat je dan krijgt. Iedereen bedankt voor de moeite!

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.