Ga naar inhoud

500GB harde schijf kwijt


mana_chico

Aanbevolen berichten

Hoi,

onlangs kocht ik een externe harde schijf van 1.5 TB van Samsung.

post-12118-1417704698,5671_thumb.jpg

Eén van de tools die je kan gebruiken en die standaard op de harde schijf staat is Samsung Secret Zone. Waar je een partitie maakt van een deel van die harde schijf (denk ik toch) en daar een paswoord op kan zetten. Dus eigenlijk een soort kluis maken. D.m.v. een nieuw station te maken (ik noemde het station Z: )Wel, ik had zo een kluis gemaakt voor 500GB. Maar achteraf leek het me toch niet zo nuttig om het te maken. Ik verwijder dus die partitie, maar de 500GB blijkt verdewenen te zijn. Voor ik Secret Zone gebruikte had ik nog 600GB ruimte over, nu nog maar 100GB. Die 500GB is dus gewoon in rook opgegaan terwijl die helemaal niet gebruikt wordt. Ik heb de software van Samsung Secret Zone al verwijderd, maar dat hielp niet. Iemand een idee hoe ik mijn 500GB kan recupereren?

Alvast bedankt :top:

aangepast door mana_chico
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet vermeld over welke Windows versie het gaat.

Maar ga eens naar schijbeheer via start-> configuratiescherm-> systeembheer-> computerbeheer.

Daar zie je schijfbeheer, klik erop.

Maak nu van dat scherm een screen ( schermafbeelding) en plaats die afbeelding in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dag mana_chico,

is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.