Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb internet via kabel dus dat is geen probleem.

De ontvanger kan korter bij de muis maar bij mijn vorige muis was dit ongeveer 20cm en daar had hij nogaltijd dezelfde problemen dus die sluit ik uit.

Wat zouden er nog stoorzenders kunnen zijn ?

Ik heb geen nieuwe recente stoorzenders sinds het probleem zich voordoet ... ?

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kan een headset (met draad) een storend element zijn ?

En in welke straal kan dit een storend element zijn want misschien hebben de buren een storend element (muur van de bureau grenst met de buren).

Geplaatst:

De headset lijkt me niet meteen een mogelijk probleem.

De buren...goh, da's moeilijk te zeggen...indien de buren een draadloos netwerk hebben zou dat misschien een impact kunnen hebben, maar daar kan ik je niet echt 100% uitsluitsel over geven...:dong:

Geplaatst:

Het lijkt inorde nu, heb de USB-ontvanger voor de muis wat verlengt met een usbdraadding en nu ligt de ontvanger op 10cm van mijn muis. Wat een rommel dat die niet zover gaat ... met mijn toetsenbord werkt dit toch ???

Geplaatst:

Combinatie van de componenten en hun onderlinge gevoeligheid...

Fijn te lezen dat het opgelost is !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Ik plaats hier nog snel de reactie van logitech, het kan helpen voor andere mensen. Mijn oplossing was nummer 8.

1) Verwijder tijdelijk metalen objecten uit de buurt, bijvoorbeel metalen platen, metalen doosjes. Deze kunnen signalen versterken of weerkaatsen.

2) Verwijder tijdelijk andere electrische apparaten, bijvoorbeeld stroom adpaters, versterkers, radio's, zenders, etc om na te gaan of deze de boosdoener waren.

3) Verwijder tijdelijk andere draadloze apparatuur.

4) Probeert u een andere locatie uit. Mogelijk komt de interferentie van buiten of van de buren af. Bijvoorbeeld een electriciteits mast of buren met een radiozender.

5) Zorgt u ervoor dat de batterijen vol genoeg zijn. Als de batterijen bijna leeg zijn kan het signaal te zwak worden.

6) Indien u draadloos internet heeft zet u het kanaal voor draadloos internet op 1, 6 of 11.

7) Reset de muis zodat deze op een ander kanaal komt. Reset gaat als volgt:

- Houd de linker muisknop ingedrukt

- Schakel de muis uit en weer aan

- Druk 5 maal op de rechtermuis knop

- Laat nu pas de linkermuisknop los.

8) Plaats de ontvanger in de voorkant van de computer inplaats in de achterkant van de computer.

9) Probeert u een andere ondergrond. Bijvoorbeeld muismat, wit vel papier etc.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.